لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
هیچ کمبودی در خط میانی نداریم!

هیچ کمبودی در خط میانی نداریم!

مکس آلگری، تطابق تاکتیکی یووه برابر دیناموزاگرب را توصیف کرد و در مورد قرعه ی یووه در لیگ قهرمانان هم نظری فلسفی داد: «دیر یا زود باید به مصاف همه شان برویم. » بیانکونری که به خاطر مصدومیت ها تغییرات زیادی در ترکیب اولیه اش ایجاد کرده بود، در نهایت 2‐0 برابر این تیم کروات پیروز شد.

 

الگری به میکروفون مدیاست پرمیوم گفت:

 

من سیستم را تغییر دادم چرا که در میانه ی میدان به یک نفر بیشتر نیاز داشتیم، کمی هم کُند بودیم. نیمه ی دوم ما کمی بهتر بودم و دینامو هم بعد از گل اول بازتر بازی کرد و  از نظر بدنی هم افت کردند و کار برای ما آسان تر شد. این فصل ما هنوز هیچ بازی خانگی را در لیگ قهرمانان نبرده بودیم، بنابرین این نتیجه مثبت بود.

 

مکس ادامه داد:

 

استفاده از میرالم پیانیچ به عنوان ترکوارتیستا گزینه ای است که می توانیم در طول بازی و یا از ابتدای آن داشته باشیم. او روز یکشنبه خوب کار کرد، البته امروز به آن خوبی نبود، چون فضای کمتری در اختیار داشت. اما باز هم چند حرکت خوب از او دیدیم. کوادرادو امشب به مشکل خورد. خط میانی لوزی شکل به ما اجازه می دهد بازیکنان بیشتری در میانه ی میدان داشته باشیم، اما سیستم نیمه ی اول هم باعث شده که ما 12 بازی را در سری آ‌ ببریم. مسئله این است که اجازه ی مانور به تیم حریف ندهیم.

 

یوونتوس مثل ناپولی در گروهش صدرنشین شد، اما این خطر هست که در دور بعد به تیم هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاریس سن ژرمن و یا منچستر سیتی برخورد کنند:

 

بستگی به این دارد که چه توپی از گلدان قرعه کشی بیرون بیاید، در هر صورت، دیر یا زود باید با همه ی این تیم ها برخورد کنیم.

 

آیا الگری انتظار دارد که هافبکی در پنجره ی نقل و انتقالات زمستانی به تیم اضافه شود؟

 

ما هیچ کمبودی نداریم و باید بهترین استفاده را از بازیکنانمان ببریم. ما تنها نیاز داریم از نظر فوتبال تیمی و سازماندهی پیشرفت کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: